ARMUT PLATFORMUNA ERİŞİM ENGELİ GETİRİLDİ, KISA SÜRE SONRA KALDIRILDI
Serbest çalışanlar ile hizmet almak isteyenleri buluşturan Armut platformuna getirilen erişim engeli, şirketin itirazı üzerine kaldırıldı. Yaşanan gelişme kullanıcılar arasında büyük merak uyandırdı.
Türkiye genelinde serbest çalışanlar ile işverenleri bir araya getiren dijital hizmet platformu Armut’a, dün kısa süreliğine erişim engeli getirildi. Sabah saatlerinde platforma giriş yapmak isteyen kullanıcılar siteye ulaşamazken, sosyal medyada da konu kısa sürede gündem oldu.
Erişim engelinin gerekçesine ilişkin resmi makamlar tarafından ilk etapta detaylı bir açıklama yapılmazken, şirket yetkililerinin karara hızlı şekilde itiraz ettiği öğrenildi. Yapılan itirazın ardından değerlendirme süreci tamamlandı ve erişim engeli aynı gün içerisinde kaldırıldı.
Armut yetkilileri, platformun tekrar aktif hale gelmesiyle birlikte hizmet akışının normale döndüğünü bildirirken, kullanıcıların mağduriyet yaşamaması adına gerekli teknik kontrollerin yapıldığını belirtti. Şirket tarafından yapılan açıklamada, yasal süreçlerin takip edildiği ve platformun faaliyetlerine kesintisiz şekilde devam edeceği vurgulandı.
Kısa süreli erişim engeli, hem hizmet verenler hem de hizmet almak isteyen kullanıcılar arasında tedirginliğe yol açarken, sorunun hızlı şekilde çözülmesi rahatlama yarattı. Olayla ilgili gelişmelerin yakından takip edildiği bildirildi.
