Yeşilay Şanlıurfa’da Aziz Çiftçi Güven Tazeledi: "Bağımsız Yarınlar İçin Sahadayız"
Yeşilay Şanlıurfa Şubesi’nin 5. Dönem Olağan Genel Kurulu’nda Aziz Çiftçi yeniden başkanlığa seçildi. Geniş katılımla gerçekleşen kongrede, bağımlılıkla mücadelede kararlılık mesajı verildi.
Yeşilay Şanlıurfa Şubesi, 5. Dönem Olağan Genel Kurul Toplantısı’nı Haliliye Belediyesi Recep Tayyip Erdoğan Kültür Merkezi’nde gerçekleştirdi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan kongreye, Şanlıurfa protokolü ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.

Tek liste ile gidilen seçimde, Aziz Çiftçi yeniden Yeşilay Şanlıurfa Şube Başkanlığına getirildi. Seçimin ardından bir teşekkür konuşması yapan Çiftçi, "Genel Başkanımız Doç. Dr. Mehmet Dinç ve delegelerimize şükranlarımı sunuyorum. Şanlıurfa’yı bağımlılık illetinden korumak için tüm gönüllülerimizle, kamu kurumlarımızla ve STK’larımızla el ele vererek bir seferberlik ruhuyla çalışacağız. Yeni yönetimimizle daha sağlıklı ve bağımsız yarınlar için sahada olmaya devam edeceğiz," dedi.

Kongreye katılan Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak ve AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Çiftçi ve yönetimini tebrik ederek başarılar diledi.
Katılımcı Listesi: Etkinliğe; Haliliye Kaymakamı Muhammed Serkan Şahin, AK Parti İl Başkanı İlhami Günbegi, Yeniden Refah Partisi İl Başkanı Ahmet Yetimoğlu, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Zehra Ay, İl Milli Eğitim Müdürü Asım Sultanoğlu, Haliliye İlçe Başkanı Mustafa Bağmancı, Kent Konseyi Başkanı Süleyman Hartavi ve TÜGVA Şube Başkanı Abdurrezzak Aslanlı gibi çok sayıda önemli isim katıldı.
